Magical Star
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Magical Star

RPG
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vampires will never hurt you...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 2:58 pm

dit verhaal bestaat al best lang op mijn forum maar Suus en ik hebben besloten hem ook hier te posten Wink niet meeschrijven dus xD

het was vanacht om 23:59 Debby liep over straat en plotselinmg begonnen de straatlantaarens bij de henry woodstraat te flikkeren... voor de movie max die allang gesloten was keek ze naar binnen stond daar nou iemand? Debby liep naar het raam ineeens ging haar mobiel af ze dook snel naar beneden. kon Chantal nou niet wachten met sms'en? de gedaante liep naar het raam en tot Debby's schrik keek hij haar recht in haar ogen "PETE WENTZ!" dacht ze maar het was niet de Pete die Debby kende van Fall Out Boy, het was een vampier! ze rende weg en toen ze dacht dat ze veilig was begon Debby het smsje te lezen:

Debby ik ben aan het rouwen ik hoorde net dat Pete Wentz dood is! echt erg man een of andere sukkel genaamt Ruud Feltkamp heeft hem vermoort! damn ik wil ook dood en naast hem begrafen worden,
x chantal

snel pakte Debby haar mobiel en belde Chantal "chantal ik las je sms net weet je pete is niet dood was het in de movie max!" riep Debby door de telefoon "wat bedoel je hij stond net in de movie max zwerf je nou alweer over straat? wat zoek je daar toch je bent toch niet weer opzoek naar vampiers he!" riep Chantal "nee ik wilde gewoon even naar buiten maar" verder was Debby nooit gekomen ineens werd de lijn verbroken.

"dat is vreemt" dacht Chantal en fietste maar snel naar het winkelcentrum. waar ze Debby vond maar er hing iets of iemand over haar heen "he is die gast haar aan het zoenen ofzo?" dacht Chantal en de gedaante keek om zijn mond zat allemaal bloed en hij veranderde in een vleermuis en vloog weg "OMG Debby had gelijk Pete is een vampier" dacht Chantal en rende naar haar zusje toe. ze had 2 kleine gaatjes in haar nek en lag daar maar haar aanstaarend van verbazing haar mobiel lag een eindje verder op de grond. "Debby?" vroeg Chantal bang maar ze kreeg geen antwoord Debby was dood gebeten door een vampier....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 2:59 pm

Chantal pakte snel haar mobiel en belde snel 112 "help mijn zus is gebeten door een vampier!!! kom snel hierheen "schreeuwde Chantal door haar mobiel "we komen er aan"zei de vrouw die had opgenomen. een paar minuten later hoorde Chantal sirenes. Ze keek op en zag dat er een ambulance auto aankwam rijden. de artsen kwammen naar buiten ze haalden de brancard uit de auto en legde Debby erop. "we moeten kijken hoe het met haar bloeddruk is"zei 1 van de artsen tegen de andere die haar al in de auto wou leggen. "wat gaat er nu met haar gebeuren ??"vroeg Chantal "we brengen haar nu eerst naar het ziekenhuis voor onderzoek of ze nog tot leven kan worden gebracht" zei 1 van de artsen maar de kon haar zin niet afmaken want Chantal schreeuwde door haar heen "snap je het niet ze is gebeten door een vampier weet je soms niet wat er dan gebeurd ze kan niet meer levent gemaakt worden "zei Chantal en begon te huilen. "srry meisje ik kan er niks aan doen"zei de arts. Omdat moment ging Debby's mobiel af. Ze kreeg een sms van haar moeder :

Debby waar zit je in vredesnaam. Ik maak me zorgen om je. Je ligt niet in je bed, je zit niet achter de pc, niet in de woonkamer, nergens. Bel me onmiddelijk terug als je dit leest. Groeten je moeder.

"oh neej onze moeder heeft ondekt dat ze weg is, strax komt ze er achter dat ik er ook niet ben"dacht Chantal op dat moment ging haar mobiel af, ze kreeg ook een sms van haar moeder :

Chantal waar zit je in vredesnaam. Debby is ook al weg. Ik maak me zorgen om jullie. Je ligt niet in je bed, je zit niet achter de pc, niet in de woonkamer, nergens. Bel me onmiddelijk terug als je dit leest. Groeten je moeder.

ze stuurde haar moeder direct een sms terug :

hajj mam. je hoeft je geen zorgen te maken over mij met mij gaat alles goed. ik ben hier bij Debby ze is gebeten door een vampier. ze is dood . Ik ga nu mee naar het ziekenhuis. ze denken dat ze haar nog tot leven kan brengen. kom nu meteen naar het ziekenhuis toe. ik moet nu me mobiel uit doen. zie je daar. groetjes je dochter Chantal

Chantal stapte de ambulance in.de arts die ook achter in de ambulance zat probeerde haar te troosten "het komt allemaal wel goed"zei de arst. "neej het komt niet goed, jullie denken te makelijk je kunt haar niet zomaar weer tot leven brengen ze zal voor altijd uit me leven zijn "zei Chantal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:02 pm

Debby was dood. helaas, Chantal had nog zoveel dingen met haar willen doen. zoals met haar roddelen over die leuke jongen van school waar Debby verliefd op was, Drew de leukste jongen van de school uit 3C. Debby zou met hem gaan op het gala van vrijdag. Chantal had spijt dat ze zo jalours was. ze kroop zomber maar eens achter de computer om Debby's vrienden het slechte nieuws te vertellen. zodra ze Debby's msn aanzette begon Drew al gelijk een heel verhaal...

Drew: Johw debby! al beetje zin in vrijdag??
Debby: he.. ik ben Debby niet maar haar zus Chantal ik heb helaas slecht nieuws voor je Debby is vanacht overleden...
Drew: tuurlijk gek x] daarom ben je ook on
Debby: ik meen het sirieus!
Drew: kun je het bewijzen?
Debby ze je Tv maar aan zal straks wel op nieuws komen omdat ze is doodgebeten door een vampier genaamt Pete Wentz
Drew: sure Debby... ik wist dat je Pete obesseds was maar zo erg... en trouwens Pete is dood..
Debby: OMG jij sukkel waarom geloof je nooit wat!
Drew: hallo als je me sukkel noemt kan ik ook met iemand anders gaan...
Debby: doe maar Debby is toch dood! ze kan toch niet met je mee!

Chantal zette woedend de computer uit waarom geloofde Drew haar nou niet? ze besloot om maar vroeg je gaan slapen en morgen Debby's vrienden het slechte nieuws maar te vertellen. ze kon maar niet slapen ze ging overeind zitten en keek naar Debby's lege bed die omgeven was door posters van Orlando, Fall out boy en charmed en een paar foto's van haar en Drew. Chantal ging op Debby's bed zitten en bekeek haar hoek van de kamer die was een stuk drukker dan die van haar, het was er zoals altijd een stuk rommeliger dan Chantal's gedeelte en overal lagen kleren en een paar posters op debby's 'heilige Orlando/POTC/LOTR muur' hingen scheef Chantal besloot ze maar recht te hangen toen zag ze iets onder Debby's matras vandaan steken. Chantal pakte het "debby's dagboek!" zei ze tegen zichzelf. het dag boek van Debby was volgekladert met allemaal teksten en foto's van haar vrienden en idoolen "hè hij is open!" dacht Chantal "zal ik hem lezen of..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:02 pm

"of zal ik het niet doen" dacht Chantal ze zat een tijdje lang naar Debby's dagboek te staren. Ze zat te twijfelen of niet nou wel of niet zou kijken. Teslotte was haar zus er niet meer om haar op de kop te geven dat ze in haar dagboek had gelezen. Ze besloot om het niet te doen dat kon ze haar sister niet aandoen. het was midden in de nacht en ze kon nog steeds niet slapen. Ze ging weer achter de pc die op hun kamer stond en starte Debby's msn weer op om te kijken of er iemand on was. Er was helemaal niemand op 1 iemand na. het was Drew.

Drew: joow deb ben je er weer, je ging opeens weg
Debby : iik ben Debby niet !!!! ik heb je al vertelt ze is dood
Drew : jij ook altijd met je gekke verhalen
Debby : het is waar !!!!
Drew : heb je bewijs ??
Debby : jah me ouders, en overmorgen is de begrafenis je mag komen
Drew : en dan zie ik jou daar zeker staan dubbel van het laggen dat ik het tog geloofde
Debby : bel me ouders maar op, die zullen ook vertelle dat Debby dood is
Drew : hou nou maar op het is niet grappig meer
Debby : ook goed wat jij wil

"hoe kon die Drew denken dat het een grapje was" dacht Chantal. ze sloot de pc af en ging weer in bed liggen en probeerde te slapen. maar het lukte niet. de heletijd zag ze de beelden van de vorige nacht. Debby die op de grond lag en in het ziekenhuis. Ze kon het gewoon weg nergens anders over denken.

de volgende dag mocht Chantal thuis blijfen van school. Ze liep naar Debby's gedeelte van de kamer struikelend over de rotzooi. Ze ging op haar bed zitten. "waarom moest ze nou zo nodig over straat zwerven als ze gewoon thuis was gebleven was ze nu niet dood, kon ik die tijd maar terug spoelen"dacht Chantal. Ze was boos op zichzelf dat ze Debby liet gaan. want ze had wel geprobeerd haar tegen te houden maar dat lukte niet. Ze ging er tog vandoor. '

"vandaag is de begrafenis "dacht Chantal. zal ik Drew nog uitnodigen??"vroeg ze aan zichzelf. ze pakte Debby's mobiel en zocht zijn nummer op en begon te bellen

Drew : jah wat is er
Chantal : ik kom je uitnodigen
Drew : w8 is ff jij bent Debby niet. wat heb je met haar gedaan
Chantal : klopt ik ben Debby niet ik ben haar zus Chantal. ik kom je uitnodigen voor haar begrafenis
Drew : je maakt een grapje tog (zei die een beetje bang)
Chantal : neej ik maak geen grapje. Ze is echt dood
Drew : WAT!! maar hoe..
Chantal : ze is gebeten door een vampier
Drew : maar vampier bestaan niet
Chantal : jah dat denk jij maar ze bestaan wel
Drew : hoelaat begint het ??
Chantal : om 2 uur
Drew : oh keej ik zal er misschien zijn
Chantal : kom gewoon ik weet dat het moelijk is maar ze zal vast blij zijn als je komt
Drew : ik zal er over nadenken
Chantal : ohkeej doei
Drew : laterr

Drew wist niet wat hem overkwam. eigenlijk geloofde hij er geen woord van. maar hij begon nu tog wel een beetje te twijfelen. bestaan die vampiers nu wel of toch niet en was dit allemaal een grap...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:03 pm

"wat heeft Debby nou weer voor grap bedacht?" riep Chris die alles had mee geluisterd met Wyatt, Drew's beste vrienden "haar zus Chantal zegt dat ze dood is... ze word vamiddag begafen.. teminste dat zegt Chantal" zei Drew "man dat geloof je toch zeker niet echt?" zei Wyatt "maar wat asl het wel zo is ik vind wel dat ik op z'n minst even moet gaan kijken hoor!" zei Drew en later die middag [ze gingen met z'n drietjes spijbelen bij Bos] liepen ze de begraafplaats op "dude zullen we dit wel doen ik bedoel we zijn en een uur te laat, en.." "Chris hou alsjeblieft even je bek! we gaan gewoon kijken!" zei Drew en ze zochten de begraafplaats af een eindje verderop stond een grote groep mensen en Drew Chris en Wyatt gingen erbij staan. ze zagen inderdaad Debby's vrienden en familie staan..

nadat Debby was begrafen kwamen ze Chantal tegen. "he Chantal! sorry dat ik het niet geloofde ik dacht dat je een grapje maakte!" zei Drew spijtig en hij voelde tranen in zijn ogen branden toen hij naar Debby's graf keek. "het is al goed ik ben blij dat je gekomen bent Debby zou dat graag gewilt hebben" zei Chantal wiens ogen helemaal betraant waaren. "okè uhm.. maar hoe kan het? is ze echt..." Chantal trok Drew mee "sttt!! ja ze is echt gebeten maar niet zo over hebben en ja ze is gebeten door Pete.." zei Chantal en ze besloot om de rest van de avond bij Drew en zijn vrienden te blijven om na tepraten over die dag.

Drew kon die nacht niet slapen. zo chill als hij normaal was kon hij nu echt niet zijn. het enige waar hij maar aan kon denken was Debby misschein miste hij haar wel meer dan hij verwachte, zou hij verliefd op haar zijn geweest? tranen liepen over Drew's wangen waarom moest nou juist zij vermoord worden? Drew besloot maar even een ommetje met zijn hond te maken ookal was het nu al half 12 misschein kon hij nog even bij de begraafplaats langs gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:03 pm

Susan liep over het kerkhof.
Haar vader was vermoord door vampier en van af toen wou ze wraak nemen.
En nog niet een jaar gelden kwam ze er achter dat ze anders was dan andere
Ze was een doder. Een meisje die beter met staken om kon gaan dan wie dan ook en wie een beter conditie had dan ieder andere sporter.
Maar blij was ze er niet mee.
Haar moeder had een drukke baan waar ze veel geld mee verdiende.
En Susan woonde dan ook in een groot huis.
Maar blij was Susan niet met al dat geld hoor.
Nee s’avonds was Susan toch altijd op het kerkhof.
Op zoek naar vampier om die in stof op te laten gaan.
Ze sprong over de poort van het kerkhof en lande met een plof op een graf steen.
Het was koud.
En met alleen een broek een T-shirt met lange mouwen had je het op een avond niet warm.
Dus ging ze maar een stuk joggen om zich warm te krijgen.
Toen ze een stukje had gelopen liep ze tegen een jongen aan.
Ze liet haar staak vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:04 pm

"Debby?" vroeg de jongen "Debby? ik ben Susan!" riep Susan en zag dat het Drew was van school "Drew?" "euh.. ja wat moet je hier?" vroeg Drew nogal ongemakkelijk "euh.. niks" zei Susan met een piep-stemmetje. Drew haalde zijn schouders op en liep naar een graf toe waar hij een bos bloemen neerlechte "wie is dat?" vroeg Susan nieuwschierig toen Drew weer wegwilde lopen nadat hij wat mompelde over vrijdag en een gala. "he wil je soms praten?" vroeg Susan nieuwschierig ze wilde wel weten waarom Drew hier was en zo.. naja niet cool deed "uhm nee je snapt het toch niet..." zei Drew "wat snap ik niet?" "mijn vriendin is vermoord door een vampier!" huilde Drew. "wat? sorry.. mijn vader is ook door een vampier vermoord ik ben ..." Susan stopte moest ze het wel vertellen? ze wist niet of ze Drew wel kon vertrouwen hij was namelijk knap en populair en oooh zo aardig.. Susan was stiekem wel een beetje verliefd op Drew maarja die had al met Debby "hè wacht eens zei je nou net dat Debby dood was en je vriendin!" riep Susan "euh.. ja hoezo?" Drew keek op zijn horloge "ik moet gaan was leuk om je te leren kennen "Anna" "SUSAN!" riep Susan hem nog na. en ze keek naar het graf van Debby waarom vertelde niemand dat ze dood was? ze waren tenslotte goede vriendinnen van elkaar... en waarom vertelde Drew dat Debby zijn vriendin was? er waren te veel vragen en te wijnig antwoorden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:04 pm

Susan rende Drew achterna "wacht ff"zei Susan "wat"zei Drew "ik snap egt wel wat jij doormaakt, Debby was een goede vriendin van mij"zei Susan "neej je snap het niet ze was mijn vriendin"zei Drew "maar"zei Susan maar ze maakte haar zin niet af want Drew liep weg zonder iets te zeggen. Susan liep weer terug naar het graf van haar vriendin "waarom heb je ons verlaten"zei Susan tegen het graf. maar het graf gaf geen antwoord (wat logisch is) Susan liep weer terug naar huis. opdat moment gebeurde er iets raars het grap begon te bewegen. de grafsteen viel om het het zand werd op zij geschoven. het lijk van Debby kwam uit het graf. ze had lange hoektanden gekregen. ze verandere in een vleermuis en vloog weg.

Chantal zat op haar bed ze kon alweer niet slapen. opeens hoorde ze getik op het raam. Ze liep naar het raam toe en zag daar een vleermuis Chantal begon te gillen haar moeder kwam er aan rennen "wat is er"vroeg haar moeder "er vliegt daar een vleermuis"zei Chantal haar moeder deed het raam los om de vleermuis wegtejagen maar de vleermuis vloog naar binnen en veranderde weer in Debby. Chantal begon weer te gillen "Debby is een vampier"gilde Chantal haar vader kwam nu er ook aan "wow wie is dat en wat doet ze hier"vroeg haat vader Debby draaide zich om "grappig hoor die nu maar je vermomming maar uit en laat zien wie je bent "zei haar vader "ik heb geen vermomming aan"zei Debby zacht "haha grappig hoor "zei haar vader en trok aan Debby's haar "het wil er niet af, waar heb je het wel niet mee vast geplakt he "zei haar vader "ik zei tog ik ben Debby"zei Debby zacht "pa Debby is een vampier"zei Chantal "doe niet zo gek vampier bestaan niet"zei haar vader op dat moment liet Debby haar tanden zien "doe dat net gebit maar uit het is niet grappig"zei haar vader "pa luister nou ze is een vampier geworden omdat ze is gebeten door een vampier"zei Chantal "doe niet zo gek meid de artsen zeiden dat ze was neer gestoken met een vork"zie haar moeder "WAT ik heb het zelf gezien"zei Chantal "voor de zoveelste keer vamiers bestaan niet"zie haar vader. maar deze keer trok Debby het niet meer en rende naar haar vader....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:04 pm

"denk je dat echt? vraag maar wat dat alleen de echte Debby kan weten!" riep Debby en stopte met rennen toen ze zag hoe bang haar vader was "oke... euh... wat is het geheime familie erfstuk?" vroeg hij angstig "dat? dat is onze familie schat, een Egyptische kroon van Farao Toetachamon" zei Debby, haar opa en oma hadden die ooit in Eypte gevonden. "oke ik geloof je maar h ze hoe ben je zo geworden?" "wat Chantal zei, gebeten door een vampier en omdat ik begrafen ben tsjaa... ben ik er nu zelf een he" zei Debby veranderde in een vleermuis en vloog de nacht in.

susan wist dat er iets mis was ze droomde nu al een paar dagen hetzelfde, eerst zag je Orlando Bloom, toen een graf waar een donkere schaduw overheen hing en tenslotte eindigden die dromen altijd bij een meisje... lang, kort dronkerbruin haar en blauwe ogen, haar huid was bleek en haar hoektanden lang, ze was een vampier. Susan kende het gezicht van het meisje ergens van maar ze wist niet waarvan ze besloot maar eens opte zoeken waar Orlando nu was, voor zijn eigen veiligheid. was Susan blij dat haar moeder bevriend was met Johnny Depp die konden haar natuurlijk zo zijn nummer kon geven. Susan liep maar naar huis toe het was vanacht erg rustig geen enkele vampier die zich had laten zien de enige die ze gezien had was Drew en zijn hond. de volgende ochtend belde ze Orlando op maar na een kwartier werd er nog niet opgenomen dus ze sprak zijn voismail maar in "hallo meneer Bloom euh... ik ben Susan Summers mijn moeder kent Johnny Depp en hij heeft het nummer gegeven het is belangrijk voor uw eigen veiligheid dat u me terug belt ik ben tussen 10 uur 's avonds en 6 uur 's ochtends niet thuis maar wel te berijken op dit nummer 06918273645 nou euh... ik moet nu naar school ik ben trouwens tot 2 uur ook met dat mobiele nummer te berijken euh... doei" Susan hing weer op nu maar hopen dat hij terug zou bellen. Susan pakte haar schooltas en stopte er voor de zekerheid maar een extra staak in en wat heilig water nu maar hopen dat haar vriendje Angel het niet weer aanzouw zien voor gewoon water en dat hij weer alles opdronk. Susan wilde de TV net uitzetten toen er een nieuwsflits lanskwam

Acteur Orlando Bloom is vanacht op mistrieuze wijze om het leven gekomen. Acteur en vriend van Orlando, Viggo Mortensen met hem aan het bellen en toen hoorde hij opeens Orlando gillen en toen viel de verbinding uit toen Viggo maar even ging kijken of alles oke was trof hij hem dood aan in de keuken. de politie denkt dat hij met een vleesvork is vermoord aangezien er 2 kleine gaatjes in zijn nek zaten. Viggo heeft zichzelf opgesloten in zijn huis en durft de straat niet meer op nadat hij een mistrieus gedaante van Orlando af zag gaan en uit het raam sprong van de dader ondbreekt ieder spoor...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:05 pm

Susan schrok ze had er overgedroomt. orlando werd vermoord. ze voelde zich schuldig omdat ze hem niet eerder had gebelt. "wat een sukkels zijn het hij is niet door een vleesmes vermoord maar door een vampier"dacht Susan. ze dacht weer aan haar droom. het was iemand met kort bruin haar, blauwe ogen waar had ze het tog eerder gezien, op een foto dat wist ze wel, maar wie was het, ze had geen idee. Susan keek op de klok kwart over 8 "oneej ik kom te laat op school"zei ze tegen haar zelf en rende naar haar fiets en fietste snel naar school. Susan kon zich niet concetreren. ze moest de heletijd aan het meisje denken en aan orlando die was vermoord. in de pauze vroeg ze aan iedereen of ze een meisje kenden met kort bruin haar en blauwe ogen tot ze het aan Chantal vroeg. die kende wel een meisje met kort bruin haar een blauwe ogen. "jah die ken ik wel ze heet Debby ze is me zus maar is overleden"zei Chantal. "overleden wat sneu, ongeluk gehad ??"vroeg Susan "neej ze is gebeten door een vampier "zei Chantal "een vampier he, wie ??"vroeg Susan "Pete Wentz volgens Debby ze zag hem in de movie max en hij beet haar teminste dat denk ik "zei Chantal. "duss er loopt er tog wel 1 vrij "zei Susan hardop tegen zichzelf "wat bedoel je"vroeg Chantal "kom mee"zei Susan en nam haar mee naar een leeg lokaal "kijk ik jaag op vampier ik dood ze"zei Susan "WAT je gaat debby niet vermoorden zo kan ik nog contact met haar hebben" zei Chantal "ik ben bang dat ik geen keus heb ze heeft vanacht iemand vermoord "zei Susan "neej dat kan niet je hebt vast een vergissing gemaakt dat zou ze nooit doen"zei Chantal ën tog is het zo ze heeft Orlando Bloom gebeten het was vanochtend op het nieuws en me dromen hadden mij gewaarschuwd ervoor maar had hem telaat gewaarschuwd "zei Susan "je maakt een grapje" zei Chantal die het nog steeds niet geloofde "neej ik heb het in me droom gezien een kerkhof Orlando Bloom lag daar en Debby stond daar bij te laggen"zei Susan "maar dat was een droom"zei Chantal "ja maar wel toevallig he dat de volgende dag Orlando dood is vind je ook niet"zei Susan "ja das waar maar kun je met beter bewijs komen"vroeg Chantal "kom mee dan laat ik je het nieuws zien van vanochtend"zei Susan en liep naar de pc die in het lokaal stond "oh wacht eerst het nieuws van nu ff kijken"zei Susan

vanacht is er een moord gepleegt op Orlando Bloom, De beroemde legolas uit lord of the rings en will uit pirates of the caribbean speler. we hebben al wat dna gevonden van de dader, ze hebben een bruine haar gevonden en een vingerafdruk van de dader.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:05 pm

"denk je dat Debby hem heeft vermoord?" zei Chantal angstig "ik weet het niet ik denk het wel aangezien Debby helemaal gek van hem was" zei Drew die het hele gesprek had afgeluisterd "oh jij weer.. hoi" zei Susan droog "ook hallo euh... Anna" "SUSAN!" riep Susan een beetje chagerijnig "weet je ik dacht dat ik Debby vanacht zag" zei Drew "wat bedoel je waar?" zei Chantal "er zat iets in de boom voor mijn huis ik zag het vanuit mijn ooghoeken maar toen ik ging kijken was het ineens weg maar ik zag wel een vleermuis eenzaam weg vliegen richting Londen ofzo" zei Drew en Chantal en Debby werden bleek "zou ze hem echt vermoord hebben?" zei Chantal "ja hallo vleesvork hoe groot is die kans?" zei Susan "klein... ik weet het gewoon zeker Debby heeft Orlando Bloom vermoord"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:06 pm

"hoe groot is de kans dat de politie erachter komt dat Debby het gedaan heeft"vroeg Drew "ligt eraan hoeveel bewijs ze vinden van Debby "zei Susan "ik ga ervoor zorgen dat ze niet meer vinden"zei Chantal en liep weg "w8 ik ga met je mee"zei Susan "ik ook"zei Drew Chantal keek een verbaasd aan. "kom we gaan"zei Drew en liep weg Chantal en Susan liepen hem achterna "waar was hij toen hij vermoord was"vroeg Drew "in zijn huis in londen"zei Susan. "keej, 3 tickits naar londen graag"zei Drew "dat is dan 300 euro"zei de man achter de kassa "keej"zei Drew en gaf de man 300 euro. "hoe kom aan zoveel geld"vroeg Chantal "ik was aan het sparen voor een gitaar maar dit gaat voor"zei Drew. het vliegtuig ging over een uur pas weg duss gingen ze nog ff de stad in om wat eten te kopen voor onderweg. "hebben we wel een kaartje voor terug?"vroeg Chantal "neej maar die kunnen we daar nog wel kopen"zei Drew "maar wat nou is je niet meer genoeg geld heb om terug te gaan"vroeg Chantal "ik heb gelezen dat de kaartjes daar veel goedkoper zijn dan hier"zei Drew "kom we moeten gaan"zei Susan een kwatier later zaten ze in het vliegtuig. de vliegreis duurde een uur. ze stapte het vliegtuig en keken verbaasd rond "ik wist niet dat england zo mooi was"zei Chantal "kom we moeten nu direct naar het huis van Orlando Bloom voordat de fbi weer terug komt"zei Susan ze namen de taxi naar het huis van Orlando Bloom. ze keken rond of het veilig was en rende toen naar het huis toe. "owkeej hoe komen we hier binnen"vroeg Chantal "euhh.. door dat raam klimmen"zei Susan en wees naar een raam dat open stond "goed idee kom mee"zei Drew en rende naar het raam toe "kijk eerst of er niemand in de buurt is en of niemand binnen is"zei Chantal Drew keek door het raam "niemand te zien"zei hij "ik zie ook niemand op straat"zei Susan "owkeej klim er maar doorheen"zei Chantal Drew klom als eerste door het raam het was een hele klus want het raam stond niet helemaal open. toen hij binnen was deed het raam helemaal open zodat de meiden er makkelijk naar binnen konden "we moeten we de sporen wissen"zei Drew en pakte een doekje en maakte het raam en het kozijn schoon. "heb je dit wel is eerder gedaan ofzo"vroeg Chantal "lang verhaal eerst moeten we de sporen wissen die Debby heeft achter gelaten"zei Drew en ging opzoek naar Orlando de meiden liepen hem achterna. "ssst ik hoor iemand"zei Drew zacht hij keek om het hoekje "shit er komen mensen aan snel verstop je in die kast"zei Drew ze rende alledrie zachtjes naar de kast toe het was een inloop kast ze gingen in de kast staan en deden de deur dicht en gingen met hun oor tegen de deur staan om te horen of de mensen al weg waren. toen de mensen weg waren gingen ze uit de kast en liepen de kant op waar de mensen vandaan kwamen. "kijk daar ligt hij"zei Chantal en rende er naar toe "Chantal wacht je moet wel voorzichtig doen"zei Drew een beetje te hard. de mensen die beneden waren hoorde dat en rende naar boven toe. "he wat moet dat hier"zei 1 van de mannen "wegwezen hier"Schreewde Drew en liep naar de kamer waar Orlando lag hij kon geen andere kant op Susan rende achter hem aan "spring uit het raam"zei Susan "neej het kan niet te hoog"zei Chantal "wat wil je dan dat we gepakt worden"schreewde Susan Chantal twijfelde zal ik springen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:06 pm

Susan sprong vast uit het raam.
Chantal keek naar beneden en zag dat Susan niks had.
Chantal keek Susan bewonderend aan.
Onder tussen was Drew via de regenpijp naar benden aan het klimmen.
Chantal zag dat de bewakers op haar af kwamen maar Chantal durfde niet te springen.
Susan zag dat het boven fout begon te gaan en klom weer naar boven.
1 van de bewakers pakte Chantal vast.
Maar Susan die via het raam binnen vloog trapte de bewaker die Chantal vast hielt vol in zijn maag.
Wou zei Chantal ze keek om. Ga aan de kant zei Susan. En Drew had het geschreeuw gehoor en klom ook weer naar boven en keek via het raam naar binnen, wat er daar binnen allemaal gebeurde.
Aan de kant schreeuwde Susan nog eens.
Waarom? Vroeg Chantal, ik kan ook wel een bewaker in elkaar slaan.
En Chantal sloeg een beetje om zich heen.
Dit zijn geen bewakers zei Susan het zijn vampiers en net verse ook.
Dus zo moeilijk zijn ze niet om aan mijn staak te rijgen.
En Susan opende haar hand en daar lag een erg puntige stok in.
Susan stak met volle vaart haar staak in een vampier en die ging in vlammen op.
Wat is dit vroeg Chantal. Ze zag de andere vampier een stap achter uit doen.
O nee de Slayer… hier? Zei de vampiers. Maar voor hij al verder kon praten ging ook hij in vlammen op.
Snel voordat er meer vampiers komen schreeuwde Susan tegen Chantal.
Drew klom snel naar beneden zodat Chantal van de regenpijp gebruik kon maken.
Susan spong naar beneden om Drew en Chantal van de regenpijp af te helpen.
Kom op zei Drew we moeten gaan. Ja, zei Susan Drew heeft gelijk.
Maar Debby dan vroeg Chantal ik laat Debby hier echt niet achter.
Drew keek Chantal aan, ik vind het ook niet leuk om debby achter te laten maar we moeten wel.
We komen wel een andere keer terug.
Oké, dat is goed zei Chantal, ze wou debby niet achter laten maar ze moest wel.
Ze kon niet alleen terug gaan dat vampier hol in.
Ze wist niet eens hoe ze een vampier moest doden.
Dus liep ze met tegen zin maar achter Drew en Susan aan.

Die nacht kon Chantal niet slapen ze moest Debby spreken en de enige manier om dat te doen is door haar op te zoeken thuis.
Dus die avond liep ze naar het kerkhof. Op zoek naar Debby haar kist.
Chantal had geen wapens mee genomen alleen een zaklamp om wat te kunnen zien maar ze wist zeker dat Debby haar niks zou doen.
Dus liep ze naar de grafsteen waar debby haar naam op stond.
De klok sloeg 12 uur.
In eens begon de grond te bewegen. Chantal schok en rende er een eind vandaan en ging achter een grafsteen zitten.
Ze zag iemand uit de grond komen en ze ging in het licht van de maan staan.
Het was Debby, alleen was deze Debby lijk bleek en had ze zwarte kleren aan wat ook heel ongepast was voor Debby.
Maar Chantal was zelf verzekerd. En stapte vol moet op Debby af.
Ik ben zo blij je te zien zei Chantal en omarmde Debby.
Debby lachte, ik ben ook blij om jou te zien en ze omarmde Chantal.
Ga toch zitten en Debby wees naar een boom stronk.
Chantal ging er op zitten en maakte het zich gemakkelijk.

De klok sloeg 2 uur…
Zo werd ik een vampier eindigde Debby haar verhaal.
O zei Chantal hoe vind je het om een vampier te zijn?
Geweldig alleen het nadeel is dat je bijna elke avond bloed nodig hebt.
Ik heb nu echt zo’n dorst.
Nou, zei Chantal dan kom je toch thuis langs,
En neem je was Cola bij ons thuis.
Nee báh zei Debby, ik heb mijn avond maal al gevonden.
En debby’s tong ging over haar dunne maar bloed rode lippen.
Chantal zag de tanden van debby groeien.
Ze sprong op, ik heb zo’n dorst zei Debby net als of ze een zombie was.
Zo’n dorst en ze herhaalde dat steeds.
Chantal was verstijfd van angst. Ze durfde geen vin te verroeren.
Debby ging over haar heen hangen.
Hier, nou krijgen we pas echt een hechte zuster band zei Debby.
Maar in eens zag Chantal een zwarte schaduw die debby weg trapte en de schaduw verdween weer.
Wie is daar vroeg Debby.
Dier ben ik zei een stem, die Debby en Chantal allebei bekent voor kwam.
Debby en Chantal keken richting de stem. Uit de schaduw kwam een meisje aan lopen.
Susan zei Chantal met een piep stem.
Wie ben jij vroeg Debby. O ik zei Susan ik ben Susan.
Debby keek niet begrijpend in het rond.
O ik zal het anders zeggen en Susan grijnste.
Ik ben de slayer. Shit zei Debby.
Ik wil niet storen hoor maar wat is een doder vroeg Chantal.
O een meisje die uitverkoren is om vampiers te doden.
Ze is daarom ook sneller en sterker, leniger dan een gewoon meisje zei Susan.
Debby keek Susan vol afschuw aan en wou weg rennen.
Maar Susan rende op haar af.
Op eens werd Susan vast gepakt.
En kwamen nog 3 vampiers aan lopen. Ook van de nadere kant kwamen nog 5 vampiers aan lopen.
O, nee zei Chantal ze waren om singels.
Maar Susan rukte zich los en verkocht debby een bitchslap( een klap met de platte hand op het gezicht) maar Susan werd weer vast gegrepen.
Door 4 vampiers. Ga hulp halen schreeuwde Susan, ik red me wel.
Maar Chantal wist niet wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:07 pm

"ze wilde Susan niet hier alleen achter laten maar als ze geen hulp ging halen dan zou ze het neit redden"dacht Chantal Susan schreeuwde naar Chantal dat ze hulp moest gaan halen maar nog steeds wist Chantal niet wat ze moest doen Susan bleef maar schreeuwen en uiteindelijk ging ze hulp halen ze rende naar huis toe "mam, pap jullie moeten we helpen Susan word aangevallen door vampiers"zei Chantal "ben je nog steeds bezig met dat vampier gedoe"vroeg haar moeder "neej het is egt zo, vampiers bestaan egt en ze vallen Susan aan"zei Chantal "meisje doe niet zo gek"zei haar moeder maar ze kon haar zin niet afmaken of Chantal schreeuwde weer door haar heen "ik doe niet gek kom mee dan zal ik het laten zien"zei Chantal "owkeej maar alleen als je beloofd dat je daarna ophoud met dat vampier gedoe"zei haar moeder öwkeej beloofd kom snel mee"zei Chantal en rende weer terug naar het kerkhof en haar moeder rende achter haar aan. Susan was al weer in gevecht met de laatste vampier toen Chantal en haar moeder aan kwamen rennen "zie je wel ze bestaan egt"zei Chantal "doe niet zo dom dat is gewoon een mens die haar lastig valt "zei haar moeder "neej dat is het niet kijk maar naar zijn hoektanden die zijn veel langer dan zijn andere tanden dat is een teken van een vampier "zei Chantal "misschien heb je gelijk eerst maar ff dat meisje helpen"zei haar moeder en liep er op af de vampier zag haar al aankomen en rende op haar af "mam kijk uit"schreeuwde Chantal maar haar moeder zag het te laat de vampier had haar al gebeten "maaaam"schreeuwde Chantal en rende naar haar moeder toe "mam niet dood gaan, pleass"huilde Chantal ze pakte haar mobieltje en belde de ambulance op, een paar minuten later kwamen ze aan rijden maar het was al telaat haar moeder was al overleden....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:07 pm

Weer stond er in de krant dat Chantal haar moeder was vermoord door een vleesvork.
Net zoals debby en Orlando.
Maar Chantal wist dat het niet waar was, debby en Orlando waren vermoord door vampiers en haar moeder kwam daar nog bij ook.
Chantal pakte haar telefoon. Ze wou Susan bellen maar ze had haar telefoon nummer niet eens.
Het enige wat ze van Susan wist is dat ze Susan Summer hete.
Dus pakte ze het telefoon boek en keek in het boek.
Summer, Summer ja ik heb het. Snel belde Chantal het nummer van Susan op maar ze kreeg een voismail aan de lijn. Ah nee hè dacht Chantal en besloot om maar naar susan’s huis te gaan. Onderweg kwam ze Drew tegen die zijn hond aan het uitlaten was terwijl hij naar muziek van Fall Out Boy aan het luisteren was (dat hoorde Chantal al van veraf omdat Drew’s mp3 zo hard stond) hè Chantal! Riep Drew door zijn muziek heen. He weet jij waar Susan woont? Vroeg Chantal. Euh.. ja zei Drew en ze liepen naar Susan’s huis.

Ik denk dat er niemand is zei Chantal. Dan klimmen we toch door het raam zei Drew en klom via een regenpijp omhoog. OMG wat een kleuterkamer!! Riep Drew toen hij binnen kwam en ging op een eenhoorn knuffel staan. Gelijk veranderde de kamer in een Wicca paradijs en overal heksen en doders spullen. OMFG zei Chantal. He ze is echt raar zelfs haar bed is een pentagram! Riep Drew en ineens kwam Susan binnen

Zo jullie gaan me mooi helpen om alle levenden te vermoorden! Riep Debby boos. Met wat als doel? Vroeg Orlando verveeld. Ik wil die doder dood hebben! Riep Debby. My god dat is dikke zelfmoord dudette! Riep een van Orlando’s dode bodyguards. Hallo jij deed je werk al niet goed toen je nog leefde! Riep Orlando boos hij had duidelijk wel interesse in Debby’s plannetje en had duidelijk de scheid aan zijn bodyguards die Debby ook al doodgebeten had. Damn ik hoor wat zei Orlando droog en Debby liep naar de deur. Ze komen! De doder mijn zusje en die Drew waar ik echt helemaal niks mee heb… had komen eraan! Riep Debby die dat natuurlijk alleen maar zei om indruk op Orlando te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:08 pm

"waar je echt helemaal niks mee hebt.. of gehad" zei Orlando wantrouwend "ik heb nooit wat met hem gehad ik weet in NL een goede verstop plek laten we daarheen gaan" zei Debby en schreef snel een briefje en vloog met Orlando en zijn bodyguarts naar nederland

"komop als we ze willen inhalen zullen we toch echt wat harder moeten rennen" riep Susan en trapte de deur van Orlando's huis en en rende naar boven "volgens mij zijn ze weg" zei Drew en keek om zich heen "damn ze zijn echt weg" zei Chantal en begon met een briefje te zwaaien

please jongens hou op met me te achtervolgen laat me gewoon met rust en me mijn eigen leventje lijden ik ben dan wel dood maar niet achterlijk snap dat! echt jongens laat me mijn gangetje gaan ik vertel nu dus ook niet waar ik heen ga dat zoeken jullie maar lekker zelf uit! ga terug naar huis en laat me met rust... oha Drew ik mag je niet en hoef niks meer met je!,
Debby
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:08 pm

Chantal viel op haar knieen neer.
"misschien heeft ze gelijk"zei Drew
"ja ik denk het ook"zei Susan
"damn hoe kunnen jullie me nu zo in de steek laten"zei Chantal
"hallo wordt ff wakker we late je niet ik de steek maar we zeggen allen dat Debby gelijk heeft ze heeft een eigen 'leven'"zei Susan
"maar ik wil mijn zus weer terug"zei Chantal
"dat snappen we"zei Drew maar hij kon zijn zin niet afmaken want Chantal praate door hem heen
"nee jullie snappen het niet"schreeuwde Chantal
"ik snap jou wil Chantal ze was een vriendin van mij, ik mis haar net zo erg als jij haar mis"zei Drew
"nee helemaal niet Debby en ik hadden een speciale band met elkaar"zei Chantal
"oke laten we nu maar geen ruzie maken daar schieten we niks mee op, kom we gaan naar huis hier hebben we toch niks meer te zoeken"zei Susan
ze liepen het huis uit en namen een taxi naar het vliegveld. een paar uur later waren ze weer in nederland beland. ieder ging naar zijn eigen huis toe.
"Chantal waar kom jij vandaan, je was vanacht niet thuis gekomen, ik maken zorgen om je"zei Chantal's vader
"ik was naar england"zei Chantal
"wat heb je daar te zoeken"vroeg haar vader
"we gingen de sporen van Debby uitwissen"zei Chantal
"wie zijn we en welke sporen"vroeg haar vader
"Drew, Susan en ik, de sporen die Debby heeft achter gelaten toen ze Orlando Bloom heeft gebeten"zei Chantal
"had je niet ff kunnen bellen, ik was bag dat je dood was"zei haar moeder
"waarom zeg je ik en mamma dan"vroeg Chantal
"euhh mamma die is er niet meer"zei haar vader
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:09 pm

"wacht jij pappa niet zijn mijn vader doet nooit zo aardig tegen mij"zei Chantal
"doe niet zo stom ik ben je vader wel, Chantal ik heb zitten denken, ik ben veel te streng geweest tegen jullie, vind je het logich dat ze zelfmoord heeft gepleegt"zei haar vader
"WTF ze heeft geen zelfmoord gepleegt"schreeuwde Chantal en rende het huis uit "Chantal wacht"schreeuwde haar vader en rende achter haar aan maar Chantal was te snel.
Chantal rende naar het huis van Susan.
Susan zag Chantal al aankomen en deed de deur open.
Susan zag dat Chantal huilde.
"wat is er gebeurd"vroeg Susan bezorgt "me vader hij was thuis en zei... hij zei"zie Chantal buiten adem
"wat zei hij"vroeg Susan "hij zei dat Debby zelfmoord had gepleeg ZELFMOORD"zei Chantal.
"wtf we moeten je vader echt is wat leren zeg"zei Susan
"hij zei ook dat die heeft zitten denken dat die veel te streng was geweest maar ik vertrouw het niet helemaal"zei Chantal
"misschien is je vader bezetten door een vampier die eerst je vertrouwen wil en je daarna aanvalt"zei Susan "wat moeten we doen"vroeg Chantal
"ik heb geen idee, ik moet eerst je vader onderzoeken of het egt wel zo is"zei Susan
"oke"zei Chantal en ze gingen naar haar huis. haar vader was nergens te bekennen
"waar is die, en waarom is het hier zo donker"vroeg Susan.
Chantal deed een lamp aan. opeens begon er iemnad te schreeuwen
"aaaaaaaaaah doe dat licht uit het brand"schreeuwde haar vader en deed de lamp uit.
"oke die is bezetten door een vampier"zei Susan
"hoe kom je erbij"zei Chantal's vader en liep snel naar hun toe, voor Chantal het wist stonden zijn tanden in haar nek.....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:09 pm

"is dit die plek waar je het over had? wat verrot zeg!" riep Orlando "ja kan ik het helpen we zijn hier in iedergeval veilig en we zijn ook niet allemaal luxe hotel kamers gewent zoals jij Orlie" zei Debby "ja sorry" zei Orlando en keek om zich heen "ik weet wat je gaat zeggen dat het hier op dat huisje van Tia Dalma he!" riep Debby "wtf? hoe weet jij dat nou weer?" riep Orlando "uhm zo is het ook ingericht?" riep Debby "moehaha jij bent echt grappig haha... uhm... denk je dat ze me gaan missen?" vroeg Orlando "duhhh.. jij bent zo'n beetje de lekkerste acteur die ik ken" zei Debby "uhm.. dankje.. denk ik" zei Orlando
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:10 pm

Chantal probeerde zich uit de greep van haar vader te verlossen.
Toen in eens Susan door het raam naar binnen sprong en meteen de vader een trap in zijn buik gaf. De vader viel op de grond en Chantal kon zich los maken uit de greep van haar vader.
En deed zo snel als ze kon een stap achter uit. De vader probeerde op te staan.
Maar Susan haakte de vader een pootje en de vader viel weer op de grond.
Uit het niets haalde Susan een staak en liep naar de vader.
‘dood hem niet’ zei Chantal ‘het is wel mijn vader’ ‘rustig maar’ zei Susan.
Ik hoor hem alleen uit. En Chantal deed al een stap dichter bij.
De vader van Chantal was nerveus. Dat kon Chantal erg goed zien.
Maar dat boeide haar niks ze wou weten wat Susan wel niet allemaal ging doen?
Susan liet de staak net iets boven het hard van de vader hangen.
Zo zei Susan en nu mag je wel eens antwoorden op mijn vragen.
Waarom zei de vader omdat een gewoon meisje mij bedreigt met een staak.
Niet zo maar iemand maar Susan is de doder zei Chantal.
Susan keek Chantal boos aan. O mocht ik dat niet zeggen vroeg ze.
Maar de vader greep zijn kans om nu snel te ontsnappen, omdat de doder even afgeleid was.
Susan voelde zich om hoog gaan maar was te afgeleid om te reageren.
De vader ontsnapte en Susan keek Chantal boos aan.
Ze stapte op en liep naar het raam. Chantal keek boos naar Susan terwijl ze uit het raam sprong.
Chantal had het nu wel gehad ze wou een keer beter zijn dan Susan.
Ze pakte haar bieb pasje uit haar la en rende naar de bieb.
Ze liep tot achter in de bieb tot bij de boeken waar nooit ook maar iemand in keek en pakte een dik boek uit waar met rode letters op stond: Vampiers!
Chantal sloeg het boek open en begon te lezen.
Vampiers zijn mensen waar de ouders vampiers van waren of mensen die voor hun dood of tijdens hun dood zijn gebeten door een andere vampier.
Vampiers kunnen niet alleen een gedaante aan nemen van een vleermuis maar ook van een kat of een wolf.
Verder kan je ze verslaan door een staak door zijn of haar hart te doorboren.
Maar zo lang er slechteriken bestaan, bestaan er goederiken en hier is dat de doder.
De doder is een meisje met unieke krachten ze is ontzetten lenig en kan met elk wapen omgaan en dan vooral met een staak.
Chantal viel bijna in slaap maar probeerde niet in slaap te vallen maar dat lukte haar niet.
Ze legde het boek weg en wist een betere actie, ze zou Susan gaan bestuderen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:10 pm

Chantal legde het boek weg. En liep naar buiten en keek om zich heen.
O nee dacht Chantal ik neem het boek maar mee en ze liep naar de bieb en huurde het boek. De vrouw keek haar raar aan. Maar zei verder niets.
Chantal liep weer naar buiten en dacht na: waar is Susan?
O ja natuurlijk waar hangen vampiers altijd uit? : het kerkhof.
Snel liep ze naar het kerkhof.
O nee de poort was dicht en er hing een groot hangslot aan.
Maar gelukkig zag ze een gat net boven de grond.
Ze ging op de grond liggen en kroop er onder door.
Ja, net ze kon er net onder door. Snel liep ze door en ze kwam achter in het kerkhof waar geen lantarens stonden, en even later zag ze Susan op een graf steen zitten.
Ze was met iemand aan het praten, ze sloop dichter bij een zag Susan met een kat praten.


nog even en dan kom je achter het geheim maar ik moet nu stoppen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:10 pm

Wat is dit vroeg Chantal, dit kan een gewone doder echt niet, maar herinnerde op eens dat ze het vampier boek nog in haar handen had en opende het en het boek viel meteen open op de bladzijde van dat vampiers in een kat of in een wolf konden veranderen.
Chantal wist meteen wat het was. Susan was een vampier.
Maar ze had geen bewijs, dus sloop Chantal dichter bij om te zien wat Susan aan het doen was.
Maar Susan sprong van de grafsteen af en zuchtte.
Er is geen vampier te zien waar zullen ze toch allemaal zijn.
Ik ga maar eens hé eva en de kat naast haar miauwde.
Je hebt gelijk zei Susan tegen de kat. En ineens veranderde Susan in een kat.
En ze verdween in de bosjes. Snel zei Chantal tegen haar zelf ik moet Drew waarschuwen dat Susan een vampier is want hij is in gevaar.. maar Chantal stopte met praten. Ik moet hier echt mee op houden.
En ze rende richting Drew zijn huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:11 pm

"okè dus wij vallen vannacht hier aan, mijn bewakers gaan naar de stad en de rest die we gebeten hebben doen de omstreken?" zei Orlando en wees plekken aan op een kaart waar allemaal cirkels en kruisjes op waaren getekend "jup.. we moeten zoveel mogelijk bijten anders gaat ons kleine plannetje niet werken" zei Debby, ze was dan wel de jongste van de vampiers [17] en Orlando's bewakers waaren minstens 30 en Orlando zelf was 21 [ja ik weet dat het niet klopt maar boeiend xD] "nou waar wachten we nou op dan we hebben toch iedereen?" zei een van Orlando's bewakers "please hou je bek we moeten wachten tot Susan klaar is met haar ronde anders blijft er wijnig van ons over" zei Orlando "hou je stil ik hoor iemand!" riep Debby en keek uit het raam van het appartement waar ze zaten, ze zaten Chantal naar het huis van drew rennen "zullen we haar pakken" vroeg een van de bewakers en staarde hongerig naar Chantal's nek "je doet maar maar zorg dat ze je niet zien!" riep Debby en Orlando's bewakers veranderde in vleermuizen en vlogen weg.

"dan zijn we nu met zijn tweetjes over" zei Debby tegen Orlando "jup eindelijk soms word ik echt gestoord van die bewakers van me .. maarja het zijn wel vrienden van me hè" grapte Orlando en Debby keek diep in zijn bruine ogen die nu wel erg dichtbij waaren. en voor Debby het wist voelde ze Orlando's lippen de hare kussen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:11 pm

Susan sprong door het raam van de kamer van Drew.
Drew keek op en lachte vriendelijk naar Susan. Susan keek hem raar aan.
Je hoeft niet zo blij te zijn hoor zei Susan, ik kom je waarschuwen, ik heb al een paar dagen geen vampier meer gezien ze zijn met iets bezig.
Maar Drew bleef alleen haar maar aan staren. Ineens rende Drew op haar af en zoende haar.

Chantal belde aan. Is Drew ook thuis vroeg Chantal aan de moeder van Drew.
Ja hoor hij is op zijn kamer. En Chantal rende de trap op en deed de deur open.
Voor haar ogen zoende Susan en Drew! Chantal kon haar ogen niet geloven.
Chantal zei Susan dit is niet wat je denkt. Hij zoende mij.
Dat maakt mij niet uit. Maar ik heb je gevolgd op het kerkhof en ik zag je met katten praten en even later veranderde je in een kat. Susan werd nog bleker dan ze al was.
En in dit boek staat en ze liet het boek aan Drew en Susan zien.
…Kunnen sterke vampiers in katten veranderen en wolfen.
Drew geloofde zijn oren niet. Hij deed een stap achter uit.
Is dit waar Susan vroeg Drew.
Susan ging op het bed van Drew zitten en Drew en Chantal gingen voor haar staan en Susan begon te vertellen.
Het begon toen mijn opa en oma elkaar ontmoete. Mijn oma was de leider van de vampiers en een hele sterke dus en mijn opa was de doder.
Toen mijn opa er achter kwam wou hij haar niet doden maar mijn oma was door slecht en doodde mijn opa maar hij had daar op gerekend en toen mijn oma een mes door het hard van mijn opa had doorboord doorboorde mijn opa met zijn laatste kracht een staak door mijn oma haar hart.
Maar mijn opa en oma hadden geen rust en werden 2 geesten en meestal slaat de krachten een lijn over dus ik als 2e lijn kreeg ik die krachten en een jaar geleden vond ik een boekje waar al de geheimen van mijn opa in stonden en ik kreeg de kracht om met geesten te praten en mijn opa vertelde mij dat ik 2 geesten om mij heen had hangen.
Hij en zijn vrouw mijn oma dus.
En dus zei mijn opa dat ik een doder was en mijn oma vertelde dat ik een vampier was.
Snappen jullie het nog vroeg Susan. Drew en Chantal schudden hun hoofden .
Ik ook niet in het begin maar dat komt nog wel. Maar ik ben dus niet slecht en drink geen bloed ook al ben ik half vampier.
In eens sprong een meisje met kort in laagjes geknipt bruin haar naar binnen.
Een vampier dus hé zei het meisje en ze pakte een stok die een beetje op de staak van Susan leek.
En wie ben jij dan wel vroeg Drew.
Ik ben Anna zei het meisje en ik help de doder zonder dat ze het weet.
Nou zei Chantal dan weet ze het nu wel
Anna keek chantal raar aan. Ja zei Susan ik ben de doder.
Anna begon te blozen. Geeft niet hoor zei Susan.
Maar waar is de vampier dan vroeg Anna, Susan vertelde het verhaal aan Anna.
Hé zei Anna ik ken dat verhaal, het staat in dit boekje. En ze liet een klein boekje zien.
Hé zei Susan, dat is een bewakershandboek zei Susan. Dan ben jij dus een bewaker.
Anna knikte. Wat is een bewaker vroeg Chantal.
Nou zei Susan een bewaker is een man of vrouw die de doder help met trainen en haar krachten te leren kennen. En ook schrijft ze alles op wat de doder mee maakt voor wachters na haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:12 pm

"okè... MAAR WAT DOET IEDEREEN IN MIJN KAMER!" riep Drew en pakte zijn gitaar "nou ga weg ik wil verder spelen okè" de drie meiden klommen via het raam weer naar beneden en liepen wat over straat "weten jullie hè ik heb een vriendje!!" riep Anna hyper "wie? wie? wie?" riep Susan nieuwschierig "nou kennen jullie die band van school?" zei Anna "de schoolband?!?" riep Susan geschrokken daar zaten alleen maar sukkels in "neee!! McFly gewoon van die 5e klassers die een band hebben zeg niet dat je ze niet kent!" riep Anna "oh die! zij zijn zo vet!" riep Chantal na lang nadenken "maar wie? Dougie Tom Harry of Danny?!?" riep Susan "nou wat denk je! DANNT JONES!" riep Anna hyper maar helaas hadden Debby en Orlando die in het appartement waaren waar Anna Susan en Chantal beneden stonden het ook gehoord

"Danny Jones? als we hem nou eens.." fluisterde Debby tegen Orlando "hem bijten? met welk nut?" antwoorde Orlando "nou.. als we hem bijten zal hij automatisch Anna bijten en zij Susan snapje!" zei Debby "euh.. nee niet echt" "damn! heb jij dan geen hersens? Anna is de bewaker van Susan als we Danny bijten bijt hij anna en anna bijt susan en als we de doder bijten..." Orlando maakte haar zin af "dan kunnen we ons plannetje uit voeren "bedoel je niet MIJN plannetje? ik heb het bedacht hoor anders was jij nu geen vampier" zei Debby en vertrok met Orlando opzoek naar Danny

"danny? danny? ik kreeg je sms ben je hier?" Anna liep alleen in het bos het was erg stil dus zette ze de muziek van McFly op en liep verder het bos in ze hoorde twee stemmen waarvan er een haar erg bekent voorkwam snel verstopte Anna zich in de bosjes "weet je zeker dat ze komt?" "ja we hebben die sms toch naar Anna en Danny verzonden ofniet dan ze komen wel!" "Orlando Bloom? maar die was toch... onee vampier en die andere die komt me bekend voor" dacht Anna toen schoot het haar te binnen "zij was het meisje die op een foto stond met Drew en wat andere jongens... DEBBY"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Gesponsorde inhoud





vampires will never hurt you... Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vampires will never hurt you...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magical Star :: Fics & RealLife Story :: Real Life Verhaal-
Ga naar: