Magical Star

RPG

IndexGalerijFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Orlando Bloom

Ga naar beneden 

Orlando Bloom is:
HOT!!
100%
 100% [ 1 ]
mmm... gaat
0%
 0% [ 0 ]
ik ken hem niet...
0%
 0% [ 0 ]
Cute!!
0%
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

AuteurBericht
Idrial

Aantal berichten : 81
Leeftijd : 25
Registration date : 18-06-07

BerichtOnderwerp: Orlando Bloom   vr jun 29, 2007 11:16 am

Volledige naam: Orlando Jonathan Blanchard Bloom.
Geboortedatum: 13 januari 1977 (Orlando is nu dus 30 << ZO OUD)
Geboorteplaats: Canterbury, Engeland.

Het begin
Orlando was vroeger helemaal gek op al die superhelden enzo. Dat wou hij ook zijn! Toen hij erachter kwam dat die gespeeld werden door acteurs besloot hij daarom acteur te worden. Hij wou niks liever meer.

Veel mensen denken dat de rol van Legolas zijn 1e filmrol was, maar dat is niet zo. Toen hij 20 was had hij namelijk ookal een rol in Wilde en hij kreeg meer rollen aangeboden. Deze had hij allemaal afgewezen omdat hij liever in het theater stond. Daarom ging hij weer naar school.

De grote doorbraak
Orlando wou niet alleen in het theater staan. Acteren in films vond hij nog steeds erg leuk. Daarom deed hij nog steeds auditie voor rollen in films. De dag voordat hij afstudeerde aan de toneelschool kreeg hij een telefoontje van zijn agent. Hij had de rol van Legolas gekregen in The Lord Of The Rings. Eigenlijk had Orlando auditie gedaan voor de rol van Faramir, maar ze dachten dat de rol van Elf veel beter bij hem pastte. Daarom moest Orlando een lange blonde pruik op, elfenoortjes op en blauwe lenzen in. Orlando was eerst bang niet serieus genomen te worden, maar de rol van Legolas zorgde wel voor zijn grote doorbraak en in no-time kreeg hij allerlei rollen toegewezen in allerlei films.

Legolas uit LotR

Orlando de stuntman
Orlando raakt bijna overal wel gewond. Bij de opnames van LotR was hij bijvoorbeeld van zijn paard gevallen en had hij een rib gebroken, toen hij even bij een vriend was keek Orlando niet goed uit en was van 3 hoog naar beneden gevallen. De dokters dachten dat Orlando nooit meer zou kunnen lopen, maar twaalf dagen later liep Orlando al vrolijk weg. Een wonder, zou je denken. Nou: eigenlijk denk ik dat het gewoon zo bedoeld was. Dat hij zou moeten kunnen lopen, in films zou moeten kunnen spelen.. En nog meer verwondingen oplopen. (en dat laatste is gebeurd: gebroken neus, gebroken benen, gebroken arm, gebroken pols, gebroken vinger, gebroken teen en hij is ook nog eens héél vaak héél hard op zijn hoofd gevallen. Dit mag je echt Lijden voor de Kunst noemen).

Liefde voor de natuur
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten (of niet) is Orlando vegetarisch. Hij eet, net zoals mij, geen vlees. Orlando houdt niet alleen van dieren, hij geeft ook veel om het milieu. Hij heeft er zoveel mee dat hij zelfs een milieuvriendelijk huis aan het bouwen is in Londen. Orlando: "Het is huis wordt hartstikke groen. Ik laat zonnepanelen op het dak plaatsen en gebruik alleen nog maar spaarlampen en nieuwe technologie die goed is voor het milieu." Volgens mij meent hij dit echt en ik vind het hartstikke goed van hem dat hij dit doet. Orlando hoopt dat anderen zijn voorbeeld volgen en dat we samen wat aan het milieuprobleem gaan doen. Ik hoop dat het een succes word en ik weet zeker dat alle fans achter hem staan. Orlando beseft wel dat niet iedereen zomaar even het geld heeft of er zin in heeft om een nieuw huis te laten bouwen. Daar houdt hij ook rekening mee: "Je hoeft het niet meteen groots aan te pakken, kleine simpele dingen helpen ook al." Orlando heeft bij de opnames van de film 'Troy' een zwerfhond geadopteerd. Hij zag op de set een zwerfhond kamelenpoep eten en had zo'n meedelijden met het beestje dat hij haar gelijk heeft geadopteerd. De hond heeft de naam 'Sidi' gekregen en Orlando neemt haar overal mee naar toe [een hond waar we jalours op kunnen zijn]
Orlando en Sidi op de set van PotC

Orlando die de ozo luie Sidi gewoon draagt x']

Orlando en Sidi in een fotoshoot
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

BerichtOnderwerp: Re: Orlando Bloom   vr jun 29, 2007 8:16 pm

Shocked

Orlando Bloom
Terug naar boven