Magical Star
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Magical Star

RPG
 
IndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vampires will never hurt you...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:12 pm

Anna sprong uit de bosjes “DEBBY?” gilde ze angstig maar toch ook verbaast. Debby en Orlando keken verbaast op “mag het niet rechtstreeks?” smeekte Orlando aan Debby die met haar hand gebaarde dat Orlando haar mocht bijten. Anna liep bang achteruit en Orlando kwam dreigend op haar aflopen “IEMAND?!?! HELP!?!? SUSAN!?!? DANNY!?!? IEMAND?!?!” Anna gilde zo hard ze kon om hulp maar Orlando drukte zijn hand tegen haar mond en riep zelf boos “HOU JE MOND OF WIL JE SOMS DOOD!” Ineens werd het heel licht in het bos en Debby keek naar de lucht “we hebben een probleem Orli…. De weerwolven zullen zo komen en haar proberen te pakken en ons te doden…” de volle maan verscheen aan de hemel en opeens kwam er een jongen uit de donkere kant van het bos gestrompeld

“Anna.. Help!” de jongen klemde zijn hand tegen zijn buik aan die heftig bloedde “wie ben jij! Maak dat je weg komt!” riep Debby en rende woedend op de jongen af “Anna help! Ik ben het Danny!” riep de jongen, Danny jones genaamd. Anna rukte zich los van Orlando en rende naar haar vriendje toe “je moet weg! Dougie hij is een weerwolf hij was bezig Harry en Tom te bijten toen ik binnen kwam ik kon ontsnappen maar ik weet niet wat er met hun is gebeurt” zei Danny en Anna trok zijn shirt omhoog “je bent zelf gebeten Danny! Je moet naar het ziekenhuis!” zei Anna en trok Danny de schaduw uit maar ineens begon Danny te beven en werd groter, hariger en zijn ogen werden vel geel. Danny was verandert in een weerwolf.

Debby stapte geschrokken achter uit. En veranderde in een wolf om weg te komen.
Anna keek haar verbaast aan en ook Orlando leek verbaast.
“debby je weet wel dat alleen super sterke vampiers in een wolf of kat kunnen veranderen?
“debby keek Anna verbaast aan, maar Danny kwam dreigend op haar af.
Susan sprong uit de bosjes, en keer om haar heen ze wist niet wie ze moest aan vallen maar ineens begon debby te grommen., maar Susan veranderde in een kat en zette een hoge rug op.
Anna viel flauw. De maan verdween achter de wolken en Danny veranderde terug in een mens en ving Anna op en liep met haar weg.
Debby en Orlando waren ook over de schik heen en verdwenen in de bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:12 pm

Chantal was weer is alleen thuis met haar vader. Chantal zal boven op haar kamer te huilen. ze had ruzie met haar vader. ze moesten allemaal dingen voor haar vader doen wat ze niet wil. als ze ht doet zou ze vermoord worden door haar eigen vader. haar vader was weggegaan. chantal liep naar beneden toe. ze was het zak om te moeten werken voor haar vader. ze liep naar de keuken toe, pakte een mes en ging weer naar boven. ze zette de mes op haar pols. net toen ze in haar pols wou snijden. kwam haar vader naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2007 3:13 pm

Danny zette Anna neer in een donker steegje. De maan verdween achter de wolken en de haren verdwenen en Danny werd weer gewoon een mens.
Danny zei Anna en deed een stap achter uit. Anna zei Danny ik kan het uit leggen, dougie zijn ouders waren weerwolven en dougie dus ook, toen de band bij een kwam heeft hij ons ook gebeten. Maar ik ben niet slecht.
Anna stapte nog een stap verder dan Danny.
Al die tijd die we nu al samen zijn heb je toen iets gemerkt.
Anna schudde haar hoofd en liep naar Danny toe en zoende hem.

Susan zat moe thuis.
Wat dachten al die kinderen nu wel. Iedereen was gewoon weg gelopen toen Anna en Danny ook waren verdwenen en toen had ze ook geen zin meer om vampiers te doden.
En was ze ook maar richting huis gegaan.
Nu zat ze daar. Ze draaide het nummer van Chantal.
Met Chantal ging het aan de andere kant van de lijn.
Met Susan ik wou je wat vragen.
Tuut… tuut.. Chantal had al op gehangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2007 4:27 pm

Ze keek naar de telefoon. Toen haar mobile af ging. Snel pakte ze op.
Met Susan zie Susan, met Anna zei Anna.
Ben je al thuis vroeg ze, ja zei Susan had geen zin meer.
Oké, zei Anna blijf waar je bent en verroer je niet blijf in je kamer zitten.
Oké, zei Susan maar waarom…? maar Anna had al op gehangen.

Na een half uur werd ze wakker, o nee zei Susan ik ben in slaap gevallen.
In eens hoorde ze een steentje tegen haar raam, snel rende ze naar het raam en gooide het open.
Op haar balkon stonden Anna, Drew en Chantal.
Anna liep naar binnen met een boog om Susan heen en ook Drew en Chantal volgden haar voorbeeld.
Anna, Chantal en Drew gingen op het bed zitten en Chantal keek Susan bang aan.
Oké, zei Susan die nu al door had wat er aan de hand was.
Ik ben niet slecht… ik ben gewoon goed en slecht.
En ze pakte haar bureau stoel en ging daar op zitten tegen over Anna, Drew en Chantal.
En legde het verhaal nog een keer uit.
Mijn oma was slecht en mijn opa was goed.
Toen ik er een jaar geleden er achter kwam dat ik een doder was, was mijn oma te laad om mijn op te lijden als slechte vampier.
Maar mijn opa en oma kregen ruzie over mijn lichaam en dat koste het bijna mijn leven en toen koos ik voor de doder kant maar soms gebruik ik de krachten die ik van mijn oma heb geërfd gewoon nog om vampiers snel en makkelijker op te sporen en om ze sneller te doden.
Maar ik ben wel goed… ook al ben ik half vampier… en als ik een vampier was had ik jullie toch al lang gebeten.
Opeens ging het mobieltje van Susan weer af. Ik heb een sms zei Susan.
Lees voor zei Drew.
Help… help
Ik zit vast in een doolhof en word aan gevallen door een vampier
Help… help…
Snel zei Susan. We moeten haar redden.
Ga maar zei Chantal ik blijf hier. Oké, zei Drew
Hij drukte op de lichtknop en Susan haar doder spullen kwamen te voorschijn.
Ze pakte haar staak en gaf er ook 1 aan Anna en Drew.
Zelf pakte Susan ook wat andere wapens waar Chantal liever niet vroeg waar voor ze die nodig had.
Susan sprong uit het raam en lande op de grond.
Drew en Anna gingen via de regenpijp naar benden.
Toen Chantal, Susan niet meer kon zien ging Chantal achter haar computer zitten en gelukkig voor haar stond hij nog aan.

Susan, Drew en Anna waren ondertussen aan gekomen bij het doolhof.
Ze spitse op, en gingen elk een kant op.
Susan dwaalde nu al een tijdje rond tot ze uiteindelijk in het midden aan kwam en zag een meisje op de grond liggen.
Snel rende ze op haar af en voelde de pols van het meisje maar haar hard klopte niet meer.
Shit te laad zei Susan. Op eens voelde ze dat haar polsen vast werden gepakt.
Laad me los zei Susan. Nee zei het meisje. Debby zei Susan.
Ja je hebt gelijk zei Debby ik was de gene die je het sms hebt gezonden om maar een ding.
Om je weg te lokken van je sukkel vrienden.
Susan probeerde zich los te rukken.
Kom toch bij ons zei Debby, Jij de doder.
Nooit zei Susan ik sluit me nooit bij jullie aan. Debby werd rood, voor ik je vermoord heb ik nog een vraag hoe kan jij in een kat veranderen?
Maar Susan schudde haar hoofd en Debby werd nog roder.
En ze ontblote haar spier witte vampier tanden.
En gooide Susan op de grond. En ze wou Susan bijten.
Susan deed haar ogen dicht en voelde de tanden al tegen haar huid voelen.
In eens werden haar ogen rood. En de maan werd ook rood.
Anna en Drew kwamen ook aan rennen. Een ijzige stem begon te lachen.
Een geest kwam te voorschijn. Wie bent u vroeg Debby, ik ben de oma van Susan hier zei de geest.
En jij hebt mij bevrijd en ze zagen een klein wit rond maar de grote geest kneep het kleine balletje fijn.
De geest verdween in het lichaam van Susan en ze openende haar ogen.
Haar ogen waren knal rood. Ze stond op en gooide Debby in de bosjes.
Ze lachte en 2 spierwitte hoek tanden kwamen te voorschijn.
O nee zei Anna en ze trok wit weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimema jul 02, 2007 1:19 pm

ineens sprong Debby de bosjes uit gevolgt door Orlando Bloom, Pete Wentz, Johnny Depp, Keira Knightley, Rose McGowan, Alyssa Milano, Holly Marie Combs en nog een heleboel andere Celeberty's die Debby, Orlando en de andere vampiers wel gebeten moesten hebben. Susan's duistere kant overwon haar ze rende op Anna af en smeet haar op de grond ineens verschenen er 2 blinkende witte vampier tanden en Susan hing over Anna heen "nog een laatste woord voor je sterft?" fluisterde Susan in Anna's oor "ja... DANNYY!!!! HEEEELLLPPP!!!!" schreeuwde Anna de vollemaan glansde rood aan de hemel en toen kwam er een groot harig gedaante uit de bosjes springen gevolgt door 3 andere even haarige maar kleinere gedaante's McFly schoot Anna te hulp.

"Blijf met je klauwen van Anna af!" riep Danny en stormde op Susan af maar Debby sprong voor hem en schopte Danny in zijn gezicht "Blijf van Susan af stelletje mislukte bastaards!" riep ze woest het vampier leger hielp haar Susan te beschermen maar Danny was te groot en iedereen behalfe Debby deinsde achteruit maar Danny was te sterk voor Debby en gooide haar opzij en richte zich op Susan die Anna probeerde te bijten maar Anna stribbelde te hard tegen terwijl ze om hulp riep. Danny trok een sprint en gooide Susan aan de kant en rende met Anna en de rest van McFly weg "en wat doen we nu Debby?" vroeg Orlando terwijl Debby boos keek in de richting waar Anna en McFly heen waaren gerent "niks.. we moeten Susan zo houden!" riep Debby boos en beval dat ze Susan mee moesten nemen terwijl ze weer terug gingen naar het appartement waar Debby en Orlando zich eerder zolang schuil hadden gehouden.

"ik heb het gevoel dat Debby weer eens iets heeft gedaan waar ze later spijd van gaat krijgen" zei Chantal tegen Drew die op Drew's slaapkamer op het telefoontje van Anna of Susan zaten te wachten "hoezo?" vroeg Drew "geen idee waneer belt.." Chantal had haar zin nog niet eens afgemaakt of haar mobiel ging af "het is anna..." "he anna.." "CHANTAL SUSAN IS SLECHT ZE IS MET DEBBY EN HAAR CELEB LEGER MEE WE MOETEN WAT DOEN!!!!" schreeuwde anna aan de andere kant van de lijn "hoe kwam je weg?" zei Chantal snel "Danny en de rest kwamen me redden maar anders was ik nu dood geweest en" ze hoorden Anna gillen "sorry ze is even niet beschikbaar" volgde Orlando's stem door de telefoon en toen werd er opgehangen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:13 pm

Anna keek bang in het lijk bleke gezicht van Orlando die op Anna af kwam lopen "wat moeten jullie toch van me laat me met rust!" riep Anna maar Orlando negeerde haar "je komt met mij mee Debby wil je levend hebben dus gelukkig voor jou mag ik je niks doen!" zei Orlando en trok Anna mee naar buiten maar op datzelfde moment kwamen Chantal en Drew aanrennen "Laat Anna gaan!" riep Drew en Chantal stond verstijft toe te kijken "Wat moet je van ons!" riep Drew "je werkt me op m'n zenuwen irritant kind!" riep Orlando en haalde vanuit het niets een mes tevoorschein wat hij recht in Drew's hart wierp die dood op de grond viel. Chantal slaakte een kreet en rende weg Anna werd meegenomen door Orlando.

"hallo! politie! een vriend van me is net vermoord we liepen over straat en.." "sorry meisje we hebben al genoeg jongeren die ons wijs maken dat een van hun vrienden is 'vermoord' jammer dan we geloven je niet!" zei een agent aan de andere kant van de lijn Chantal voelde haar bloed koken "KOM DAN ZELF KIJKEN OVERSTEWEG 26! DAAR VOOR DAT VERDOEMDE HUIS LIGT HIJ!!" riep Chantal en rende weer terug naar Anna's straat waar ondertussen de politie ook al was van Anna en Orlando ontbrak iederspoor "hè jij daar! ben jij het meisje dat de politie heeft gebelt?" vroeg een agent die naar Chantal toeliep "euh.. ja" antwoorde Chantal angstig "kom maar even mee naar het bureau om uit te leggen waarom je deze jongen hebt vermoord"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:13 pm

Debby en Susan zaten in hun schuilplaats ruzie te maken over de leiding. Helaas voor Susan volgden de vampiers Debby trouw en dus stond Susan alleen "hè wat loop je nou dom te lullen dan! ik ben hier de leider ze zijn toch allemaal trouw aan mij ze haten je omdat je ons altijd geprobeert hebt te vermoorden!" riep Debby en duwde Susan op de grond "Debby! doe normaal! ze volgen mij omdat ze bang zijn vermoord te worden!!" riep Susan die overeind krabbelde. De andere vampiers begonnen te lachen en Susan staarde angstig naar de uitgang. "oeh ben je bang! jammer voor jou je komt hier toch niet weg, eens een vampier altijd een vampier!" riep Rose McGowan. Susan trok een sprintje naar de uitgang maar op dat moment verscheen Orlando met Anna in de deuropening. "susan help! hij wil me vermoorden!" huilde Anna terwijl ze Orlando bang aankeek..

"zo meisje waar was je toen hij vermoord was" zei een agent Chantal hield haar mond "ik wil een Advocaat" zei Chantal "pff.. dit schiet niet op" zei de agent toen kwam er een knappe, lange man de kamer binnen gelopen hij had een bleke huid, bruin haar en bruine ogen. "ik ben Angel Boreanaz, ik ben de advocaat van Chantal" zei de man die dus Angel heette. "oké, Chantal we vragen het nog een keer waar was je toen de moord werd gepleegt" Angel gebaarde dat ze het wel mocht zeggen "ik stond naast Drew, we hoorden onze vriendin Anna gillen en ze werd naar buiten getrokken door Orla..." Chantal besefte dat de agenten het nooit zouden geloven als ze zou zeggen dat Orlando Bloom die minstends een maand dood was Anna zou hebben ontvoerd, en ze zouden al helemaal niet geloven als ze zou zeggen dat Orlando een vampier was "dit werkt zo niet, blijf hier maar een nachtje slapen om na te denken over wat je gedaan hebt" besloten de agenten na een half uur "meneer Boreanaz kan morgen terug komen"

"Orlando laat Anna maar los" zei Debby en gebaarde dat Anna naar haar toe moest komen "ik wil weten wat jij weet van de weerwolven!" zei Debby "ik..ik...ik weet helemaal niks van weerwolven" zei Anna "maak dat de kat wijs! die vriend van je Danny Jones en de rest van McFly! dat zijn weerwolven en jij gaat met ze om vertel op Dollekamp!" riep Susan "noem me niet zo! ik heet Anna GVD!" riep Anna boos en er brak een gevecht uit tussen Susan en Anna, maar Anna stond machteloos tegen Susan "het is zo niet eerlijk hé Suus!" zei Debby en begon zelf mee te vechten nu stond Susan machteloos aangezien vrijwel alle vampiers voor Debby waaren toen kwam er een lange man binnen die duidelijk ook een vampier was "HELP!!" riep Anna en de man kwam in actie hij gooide Anna naar de andere kant van de kamer en ook Debby schrok zo erg dat ze Susan's haar gelijk losliet en achteruit deinsde "Angel! jij lafaard! waarom kies je haar kant!" riep Debby boos "ik heb je nooit gemogen Debby, Susan is die liefste persoon die ik ooit ontmoet heb!" riep Angel en verdween met Susan...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:13 pm

Chantal zat in de cel naast haar hoorde ze een gejammer "Ik heb het zooo koud..." nee he dacht Chantal "damn ik zit naast Paris Hilton" mompelde ze maar Paris hoorde het "Ik ben niet doof hoor! weet je dan niet wie ik ben? Ik ben de enige echte Paris Hilton!" "ja mooi voor jou, en ik ben Janet Jackson" zei Chantal tot haar verbazing geloofde Paris het ook nog "oh echt waar!? Je muziek is echt geweldig wij moéten een keer samen gaan shoppen!! waarom zit jij hier bye the way?" vroeg Paris "ik word verdacht van moord" mompelde Chantal "echt waar? ik heb dronken te hard gereden zonder rijbewijs nouja het duurde wel 135 keer voor ze me eindelijk hadden gearesteerd toch goed hé van een blondie! THATS HOT" riep Paris en de mensen in andere cellen zuchten vermoeit van haar gezeur. Nadat Paris na 3 uur zeuren eindelijk in slaap viel werd Chantal alweer uit haar cel gehaalt, het gesprek van gister werd voorgezet.

"ongelovelijk! ongelovelijk! waarom kiest die lafaard altijd Susan's kant!" riep Debby boos terwijl ze haar woedde afreageerde op Orlando die bang aan de kant deinsde "Debs chill even oké we krijgen die sukkel wel te pakken!" riep Orlando maar Debby ging gewoon door de rest van de vampiers zat toe te kijken hoe Debby een poging deed Orlando in elkaar te slaan maar jammer voor haar was hij veel te sterk. Anna die vastgebonden op de grond zat zag een kans te ontsnappen. Ze haalde een nagelvijl tevoorschein en begon het touw door te snijden. Ongeveer 2 minuten later kon ze haar armen los rukken en ze rendde naar buiten. Debby, Orlando en de andere vampiers hadden helemaal niks door. Anna vluchtte naar Danny toe, thuis zou ze niet meer veilig zijn aangezien Debby en Orlando wistten waar ze woondde.

Angel en Susan zaten veilig verstopt in een klein verstopt huisje "waar ben ik?" vroeg Susan aan Angel die ook naar binnen kwam nadat hij had gecheckt of er niet nog ergens andere volgelingen van Debby rondzwierven. "je bent in mijn huis, hier is het teminste altijd donker daarom woon ik niet in de stad" zei Angel "oké waarom help je mij en niet Debby zoals iederen?" vroeg Susan "omdat.. omdat ik Debby haat al vanaf ik nog leefde en har leerde kennen had ik al een hekel aan haar we zaten samen op de peuterspeelzaal en op de basisschool toen gingen we gelukkig allebij naar andere scholen en zag ik haar nooit meer maar als het aan mij ligt is Debby alleen nog maar gemener geworden, ik hoop dat ze verbrand door de zon!" riep Angel boos en schopte tegen de muur aan "maar toen ik jou leerde kennen wist ik het... Susan vanaf het moment dat ik je zag wist ik het... Ik ben...." Angel stopte pakte Susan vast en zoende haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:13 pm

Buiten adem en doodsbang kwam Anna bij Danny aangerent 'Danny.. Danny doe open alsjeblieft' huilde Anna ze was doodsbang. Anna hoorde iemand naar de deur toe lopen en op het moment dat die open vloog stormde ze naar binnen 'Dougie? Wat doe jij hier? Waar is Danny?' zei Anna vlug Dougie stond met een betraant gezicht naar Anna te kijken 'hij.. hij.. hij is dood..'

Debby was woedent dat Susan én Angel ontsnapt waaren en ze probeerde alles kapot te maken waar ze maar bij kon 'Hallo?' klonk een stem vanachter de deur. Debby sprintte naar de deur toe en deed die open. 'Mae? Waar bleef je? De vergadering was al een uur geleden afgelopen!' riep Debby boos. Mae was een vriendin van Debby en was zelf ook vampier. 'Ik.. ik was aan de andere kant van de stad.. euh.. bezig met ontkomen aan die euh.. Angel geloof ik dat hij heet ik mocht van hem niet hierheen.. NOU LAAT JE ME NOG BINNEN OF NIET?!' riep Mae en Debby stapte opzij 'onze plannen die weerwolven op te ruimen zijn uitgesteld, we MOETEN Angel en Susan eerst opruimen' zei Debby 'maar.. we hebben net afgesproken dat we eerst zouden probeeren om' 'ORLANDO HOU JE KOP!' schreeuwde Debby door Orlando's geklaag heen 'We vermoorden Susan én Angel maar eerst moeten we McFly zien op te ruimen ze dwarsbomen ons veel te veel..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:14 pm

'wat! Danny! DOOD!' Anna begon te huilen 'Hij is dood Anna,, het was mijn schuld ik had niet dronken moeten rijden.. Danny is dood en ik leef het is gewoon niet eerlijk' zei Dougie die nog harder begon te huilen 'WAT!? HEB JIJ HEM VERMOORD!' riep Anna 'euh,, ja maar ik heb hem begraven!' riep Dougie trots terug 'OMG wát??' riep Anna boos 'ik heb hem begraven op dat kerkhof,, je weet wel waar die -euh- hoe heet ze Debby ofzo ook ligt' zei Dougie die nog steeds met een smile op zijn gezicht naar de huilende Anna keek 'hoe kon je Dougie... waarom heb je niks laten horen van jezelf... IK HAAT JE!' riep Anna en rende de trap op waar ze zich op Danny's bed liet vallen ze hoorde voetstappen de trap opkomen, Anna wist dat het Dougie moest zijn want er was niemand thuis. De deur vloog open maar tot haar verbazing was het niet Dougie die de kamer binnen kwam...het was Orlando

Chantal zat nu al een week in de gevangenis eindelijk was haar onschuld bewezen het eerste wat ze deed was Susan opbellen om te zeggen dat ze vrij was, maar Susan nam niet op. Chantal probeerde Drew te bellen maar bedacht zich toen ineens dat Drew vermoord was door Orlando. Weer zag ze het beeld van de dode Drew voor haar ogen Chantal zat nu op haar kamer en staarde naar een foto van Debby en Drew, toen ze allebij nog leefden. Chantal wist dat Debby niet slecht was, er moest nog een deel in haar zijn wat goed was, Chantal wist dat ze moest ontdekken wat dat was, voor haar, voor Susan, voor alle onschuldige mensen die Debby pijn wilde doen, dit moest stoppen voor eens en altijd..

'Orlando!' riep Anna verbaast en ze wilde al naar het raam rennen om eruit te springen maar Orlando greep haar arm. Anna zag aan Orlando's gezicht dat hij haar niks wilde doen, hij leek zelfs medelijden met Anna te hebben 'uhm.. Anna.. ik..' stamelde Orlando 'Wat? Wat doe je hier, in het huis van Danny hoe kom je hier binnen? sterker nog.. wíe liet je binnen?' zei Anna die haar arm los rukte 'zo'n jongen uhm blond haar die me met grote ogen aankeek uhm.. hij mompelde iets over lizards eten geven ofzo' zei Orlando 'Dougie..' 'ja kan wel, luister niet schrikken maar, ik wil niet slecht zijn' zei Orlando en ging op de grond zitten en legte zijn gezicht in zijn handen. 'sterker nog, ik wil leven, ik wil niet afhankelijk zijn van de nacht, en ik wil geen mensen vermoorden om in leven te blijven, ik wil leven Anna, help me Debby is slecht maar een deel van haar is nog steeds goed dat is de enige reden waarom ik doe wat ze me beveeld, om dat goede in haar terug te vinden, Anna ik wou dat Debby weer goed was' zei Orlando en een traan liep over zijn gezicht Anna zag dat hij niet loog ze wist dat ze Debby én Orlando moest helpen maar dat ze ook moest zorgen dat die eeuwige strijd tussen vampiers en weerwolven moest ophouden. maar ze wist ook dat ze moest kijken of Danny wel echt dood was, het zou zomaar kunnen dat Dougie loog. 'Orlando ik ga met je mee maar ik moet nog twee dingen doen' zei Anna en liep de trap af gevolgt door Orlando.

'waar is Orlando!' riep Debby boos tegen haar volgelingen 'waar is hij!' 'Debby doe alsjeblieft even rustig hij komt vast zo wel..' zei Mae die probeerde om Debby te kalmeren 'Mae jij weet ookwel dat Orlando hulst met de vijhand! ik wist het wel, vorige week toen zag ik hem praten met die.. die..' Debby stopte met kwaad zijn en hield een pauze om 'na te denken' 'die.. Tom Jones.. die vriend van Danny..' Mae grinnikte 'Tom Fletcher sukkel.' 'zal wel, maar hij is een weerwolf! hij moet dood! die harige beesten moeten weg hier! De wereld moet weer van de vampiers zijn zoals het hoord! kom mee Mae! we gaan Orlando een lesje leren!' riep Debby en trok Mae met zich mee.

'Anna.. wat ga je doen?' vroeg Dougie die met zijn lizard in de hal met zijn dronken hoofd stond te dansen. Anna moest haar lachen inhouden het zag er zo ongelovelijk stom uit. Ze wist dat ze het moest doen, voor Danny, voor haarzelf. Anna liep naar Dougie toe die stopte met dansen en gek te doen met zijn lizard die Anna met zijn kraaloogjes aankeek alsof hij wilde zeggen 'dankje wel dat je die gek liet stoppen! wil je me nu redden voor hij verder gaat..' Anna balde haar vuist en sloeg Dougie recht in zijn gezicht van schrik liet Dougie de lizard vallen die er snel vandoor ging. 'Anna! Stomme slet!' riep Dougie terwijl er bloed uit zijn neus liep. Anna sloeg nog een keer dit keer begon Dougie knetter hard te gillen en rende Anna de deur uit gevolgt door Orlando. Samen renden ze naar het kerkhof toe dat 2 straten verderop was.

Bij Danny's 'graf' (het was meer een slordige hoor zand met een bordje met in uitgelopen letters vermelde 'Danny ligt hier SSSTT') liet Anna zich neervallen. 'Het is dus echt waar' dacht ze 'Danny waarom jij...' zei Anna zacht 'Ik ben niet dood hoor!' hoorde ze achter zich. Daar op het muurtje bij die oude boom zat Danny! Druk in gesprek met Orlando! 'Danny!! Je leeft!' riep Anna en omheilsde Danny 'nou technies gezien niet meer nee.. ik ben namelijk vlak nadat Dougie me vermoord had gebeten door Mae.. toen Dougie me soort van aan het begraven was werd ik wakker maar ik lag in een kartonnen doos en hoorde Dougie vals zingen toen ik Dougie niet meer hoorde ben ik uit die doos gekropen en toen ben ik op dat muurtje gaan zitten wachtend tot jij zou komen' zei Danny 'oh Danny ik ben zo blij dat je leeft!' riep Anna die niet echt naar Danny's verhaal had geluisterd. 'ik heb zo'n dorst..' Ineens zag ze een glimp van zijn hoektanden, die veel te groot waaren voor een normaal mens toen viel haar ook op dat Danny heel erg bleek was en zijn ogen waaren ook donker, en kil waar geen emotie in te zien was Anna rukte zich los uit Danny's armen 'je bent een vampier!' riep Anna bang 'Anna komop laat me je bloed drinken.. ik heb zo'n dorst.. alsjebliefd' Danny kwam op Anna aflopen. 'Danny stop! Danny alsjebliefd niet doen!' riep Anna maar het was al te laat ze voelde hoe Danny zijn tanden in haar nek zette en haar bloed begon te drinken....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:14 pm

'HÉ!' riep Debby boos Danny keek op met de dode Anna in zijn armen 'Jij?! ben je nou aan het overstappen?!' riep Debby tevreden 'euh..' stamelde Danny met Anna's lijk in zijn armen 'niet jij! ORLANDO!' krijste Debby en Mae moest grinniken 'ze begint steeds meer op een heks te lijken..' fluisterde ze tegen Danny ze merkte Anna nu pas op 'DANNY WAT HEB JE MET ANNA GEDAAN!' gilde ze 'uhm,, ik had dorst' zei Danny onschuldig 'jaja.. waarom deed je dat bij Anna?! waarom Anna!?' riep Mae boos en Anna deed haar ogen ineens open haar huid verbleekte en haar tanden waaren lang 'aahhww.. waar ben ik?' kreunde ze 'oh hoi Danny' Danny liet Anna van schrik vallen 'ORLANDO JIJ SUKKEL BEETJE LULLEN TEGEN DE VIJHAND JE WIL ONS GEWOON VERADEN!' riep Debby kwaad tegen Orlando die Danny Mae en Anna (die weer was opgestaan) 'uhm hij beet mij om te kijken wat het effect was op weerwolven en daarom was hij weg' zei Danny en knipoogde naar Orlando zonder dat Debby het merkte 'oh... ja maar dat wist ik!' zei Debby snel 'jaja.. daarom loop je zeker tegen me te schreeuwen ofniet?' zei Orlando die al gelijk spijd had van wat hij had gezegt want Debby begon alweer te schreeuwen 'Debby stop!' riep Orlando en drukte zijn hand tegen Debby's mond even leek ze van woedde uit te barsten maar toen kalmeerde ze 'Sorry.. ik wilde niet..' zei Debby met tranen in haar ogen 'Niet doen.. Het is al oké.. Ik vergeef je' fluisterde Orlando 'Orlando,, ik wil dit niet doen,, ik wil leven,, ik wil weer goed zijn,, ik wil weer naar het strand kunnen Orlando,, ik wil weer kunnen leven zonder me voor het zonlicht te hoeven verschuilen' huilde Debby. 'meen je dat?' vroeg Orlando Debby knikte en drukte zich tegen Orlando aan 'ik heb er alles voor over echt ALLES'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:14 pm

'Nou én Debby je bent slecht het kán gewoon niet anders, ik bedoel je bent niet voor niets een vampier..' zei Mae en Debby werd weer boos 'Laat mij maar lekker mijn gang gaan ik word sowiso helemaal gestoord van de leiding nemen! Ik ga!' riep Debby ze veranderde in een vleermuis en vloog de nacht in. 'Mae! Jij kon je mond were eens niet houden!' riep Orlando boos en sloeg Mae in haar gezicht 'WAAR WAS DAT NOU WEER VOOR NODIG!' riep Mae boos en wilde Orlando ook slaan 'STOPPEN NU JULLIE ALLEBIJ!' riep een stem Mae draaide zich om 'SUSAN?!' 'Ja Mae, goh leuk dat je me ook nog kent laatste keer dat ik jou zag was je bezig een kleuter in elkaar te slaan, zeg maar 8 jaar geleden' zei Susan. Ook Angel klom nu over het muurtje heen Mae keek hem verbaast aan 'bloedverader'

Debby was op het dak van het ziekenhuis gaan zitten wachtend tot de opkomende zon haar zou verbranden, dan zou ze niemand meer tot last zijn. 'HE ER ZIT EEN MENS OP HET DAAAKK!!' schreeuwde iemand van beneden. Debby keek een jongen met verband om zijn neus en blond haar weer naar haar en werd naar binnen getrokken door de zuster die daar was 'komop meneer Poynter u moet in bed blijven anders komt uw geheugen nooit meer terug' 'NEE IK WIL NAAR HET DAK IK WIL OOK OP HET DAK ZITTEN!!' de zuster stak haar hoofd naar buiten en keek in het grijnzende gezicht van Debby 'juffrouw komt u alstubliefd van het dak af mijn patient word helemaal gek' 'oké' antwoorde Debby en sprong naar beneden en lande op haar voeten met een zachte plof weer op de grond. 'ZO GOED?' schreeuwde Debby omhoog terwijl de zuster haar verbaast aan keek 'IK WIL OOK UIT HET RAAM SPRINGEN!!' gilde die 'meneer Poynter' en klom op de vensterbank en sprong uit het raam. 'oh shit..' dacht Debby en ging ermaar vandoor toen ze zag dat de jongen ter pletter was gevallen en niet meer bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Idrial

Idrial


Aantal berichten : 81
Leeftijd : 30
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19, 2007 2:14 pm

'We MOETEN Debby vinden! Ik denk dat ze zit te wachten tot de zon opkomt om te verbranden in as, ik voel het' zei Susan 'Hoe lang hebben we tot de zon opkomt?' vroeg Anna angstig '2 uur' zei Angel die op zijn horloge keek. 'laten we Debby dan maar gauw gaan zoeken, we willen niet allemaal verbranden tot as' zei Mae en ze renden naar het hek maar Danny bleef staan. Anna liep terug 'Danny? Wat is er?' 'uhm.. niks hoor' zei Danny terug maar Anna zag dat er wat was 'Danny zeg nou maar de rest is weg, we zijn alleen..' 'Anna.. Kunnen we even langs Dougie gaan.. Ik weet dat je hem haat enzo maar ik heb het gevoel dat er iets goed mis met hem is..' zei Danny terwijl hij naar zijn schoenen staarde. Hij durfde Anna niet aan te kijken, wat zou ze wel denken 'oké als jij dat wil.. ik SMS Susan wel even' zei Anna en pakte haar mobiel uit haar broekzak eb sms'te Susan dat ze bij het ziekenhuis zouden kijken. 'Laten we gaan, we wachten niet op antwoord dat duurt te lang' zei Susan en vloog met Danny, als vleermuizen natuurlijk, naar het ziekenhuis.

'oh wacht even!' riep Susan ze stopte met rennen en viste haar mobieltje uit haar zak 'wat is er?' vroeg Mae die over Susan's schuder mee keek 'Danny en ik checken het ziekenhuis en de omgeving, laten we vlak voor de zon opkomt naar Danny's huis gaan, daar is niemand thuis' las Susan voor 'oké' zei Orlando en rende al weer verder. gevolgt door Mae en Angel Susan bleef staan. Ze toetste Anna's nummer in en drukte op bellen 'hey! Suus wat is er?' hoorde ze Anna vanaf de andere kant zeggen 'waarom kwamen jullie niet mee?' vroeg Susan 'euh.. Het leek ons beter om de andere kant van de stad te nemen, dan hebben we meer kans haar te vinden' zei Anna en hing op voor Susan antwoord kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://middenaarde.darkbb.com
Sterretje

Sterretje


Aantal berichten : 130
Registration date : 18-06-07

vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 08, 2008 8:54 pm

the old whan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicalstar.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





vampires will never hurt you... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampires will never hurt you...   vampires will never hurt you... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vampires will never hurt you...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magical Star :: Fics & RealLife Story :: Real Life Verhaal-
Ga naar: